دستگاه هوشمند نوکیا برای ارتباط با اینترنت 5G


نوکیا دستگاه هوشمند نوکیا را ارائه می دهد ، یک راه حل چند کاره برای پوشش داخلی تلفن همراه 5G



نرم افزار فروشگاهی

نوکیا از راه اندازی Nokia Smart Node خبر داده است ، یک راه حل منحصر به فرد ماژول داخلی برای ارائه تلفن همراه داخلی با کیفیت 4G و 5G برای استفاده مسکونی و مشاغل متوسط. طراحی مدولار جمع و جور و اتوماتیک که می تواند به راحتی در هر محیطی پشتیبانی شود. okia Smart Node از Q4 2021 در دسترس است. این دستگاه از زمستان 2021 در دسترس خواهد بود .

شیک ، با دوام و هوشمند ، Smart Nokia Node یک راه حل اختصاصی موبایل داخلی با پوشش و ظرفیت برتر است و می تواند به راحتی از یک واحد به چند واحد مقیاس بندی شود تا نیازهای کل پوشش داخلی را برآورده کند. پوشش ، تأخیر و قابلیت اطمینان با کیفیت بالا ، اتصال 5ۀ همه جا را برای موارد استفاده خاص مانند سرگرمی فراهم می کند. قابلیت «plug and play» نیز تنظیم آن را آسان می کند که هزینه نصب را به حداقل می رساند. می تواند به صورت دیواری ، سقفی یا رومیزی نصب شود.

گره هوشمند نوکیا با کاهش بار شبکه اصلی و بهینه سازی تخصیص منابع کلان ، از مدیریت ترافیک پشتیبانی می کند. این با عملکرد تأیید هویت موجود ، عملکرد شبکه با جریان پربار و بدون ازدحام را ارائه می دهد و اتصال مطمئن و احراز هویت مبتنی بر سیم کارت را برای اطمینان از کیفیت مورد نیاز در شبکه های تلفن همراه فراهم می کند.

کیونگ مون ، تحلیلگر اصلی کارشناسان موبایل ، گفت: "Femtocells نوکیا SmartNode یک افزودنی عالی برای" جعبه ابزار "اپراتورها است زیرا خدمات 5G را در داخل خانه برای تنظیمات مسکونی / SOHO گسترش می دهد. طراحی مدولار آن به اپراتور اجازه می دهد تا در صورت لزوم پوشش و ظرفیت 4G/5G را اضافه کند. مصرف کنندگان انتظار پوشش همه جا را دارند و femtocells SmartNode یک راه حل بسیار موثر برای تکمیل پوشش 5G در خانه ها و دفاتر کوچک است. "